Menu

Calitatea in web design este importantă

Când vine vorba de evidențierea prezenței tale în mediul online, există mai multe lucruri pe care trebuie să le iei în considerare. Ce implică, de fapt, acest lucru pentru comercianții online? Practic, actul de stabilire a prezenței online nu se termină prin crearea unui site web de bază pentru afacerea și/sau compania ta.

Cele mai multe, dacă nu toate site-urile web, au câștigat succes prin eforturile lor de marketing online, prin încorporarea tacticilor corecte de SEO și hrănirea constantă cu elementele potrivite. Poate că nu vă poate oferi rezultate pozitive instantaneu, dar în tim va face cu siguranță progrese.

Dacă aruncăm un ochi, spre exemplu, la industra cazinourilor online si la site-uri precum Promotii Unibet, vom observa că acestea au foarte mulți utilizatori activi, ceea ce înseamnă că odată cu un design valoros, au existat și există campanii de marketing foarte puternice.

Importanța designului site-ului web

Există numeroși factori care duc la o prezență online de succes. Există mai multe moduri de a te uita la întreaga calitate a site-ului tău.

Dar, înainte de a merge mai departe, să ne concentrăm mai întâi pe unul dintre elementele de bază care alcătuiesc identitatea ta online – designul site-ului tău web. Cât de important este?

Design-ul site-ului poate fie să aducă succes sau să întrerupă afacerea pe care încerci să o administrezi. De fapt, aceasta reușește să facă diferența în felul în care publicul tău țintă interacționează cu compania și îi transformă în clienți.

Astfel, conceperea unui site web care are un afișaj intuitiv pentru cel care îl folosește, va oferi o rată de succes mult mai bună, ceea ce va duce la o creșterea substanțială a veniturilor.

Cum designul site-ului devine un bun pentru afaceri

Deși te poate costa o sumă substanțială, investiția într-un design de calitate al site-ului web poate genera un profit remarcabil pentru afacerea ta. Pentru a te asigura că investiția ta funcționează în avantajul tău, trebuie să angajezi un designer eficient, capabil să se ocupe de următoarele aspecte cheie în proiectarea unui site web.

1. Navigare

Navigarea are o importanță foarte mare, mai ales în momentul în care site-ul tău web are un număr mare de informații.

Cu siguranță, aceasta ar trebui să aibă un meniu de navigare inteligent structurat sau un meniu capabil să afișeze o listă a paginilor prezente în site. Dacă navigarea pe site este realizată inteligent, utilizatorii pot descoperi și învăța cu ușurință site-ul companiei tale.

Dezvoltă o navigare simplă și ușor de accesat, care poate face uitilizatorii să își dorească să descopere mai multe.

2. Importanța conținutului și a elementelor vizuale reprezentative

Acestea includ selectarea fontului și a altor instrumente tipografice. Este necesar ca astfel de elemente ale designului web să se completeze cu scopul de comunica clar valorile companiei către utilizator. În multe din situații, cititorii își vor aminti mesajul doar dacă acesta este scos bine în evidență, prin diferite metode.

Cu toate acestea, suprasolicitarea acestor elemente nu va aduce niciun interes bun pe site-ul tău, paginile web cu conținut prea mare vor părea dezordonate și pot afecta ratele de conversie. Cum? Paginile aglomerate vizual pot fi dificil de citit, ducând la dezinteresul vizitatorilor și făcându-i să nu mai vrea să se întoarcă.

Pentru a evita acest lucru, este mai bine să simplifici conținutul în care designerii site-ului pot integra cu ușurință textul în design. În plus, designerii sunt capabili să adauge spații negative sau goale care să permită cititorilor să se odihnească în mijlocul lecturii lor.

3. Uniformitatea mărcii

Brandul companiei tale este acel lucru care te diferențiază de concurenții tăi și este adesea reprezentat printr-un imagine definitorie brandului companiei tale. În cazul în care compania ta are un logo unic, atunci toate aspectele siglei trebuie integrate în design-ul general pentru a transmite liniaritatea.

Dacă, de exemplu, există schimbări ușoare în brandul companiei și în comunicarea vizuală, atunci acesta poate duce la confuzie pentru clienții tăi și îi poate face să creadă că există ceva în neregulă cu afacerea ta.