Businessuri care au logo-uri foarte interesante
În zilele noastre, companiile care ajung să aibă o anumită imagine și un anumit standard, au nevoie de un logo valoros care să reprezinte respectiva imagine.
Astfel, este important ca aceste companii să aleagă cea mai bună metodă vizuală prin care să își prezinte valorile către existenții și potențialii clienți.
Businessuri care au logo-uri foarte interesante
Google
Milioane de utilizatori văd zilnic logo-ul Google pe ecranele lor de computere și smartphone-uri. Această emblemă colorată este un simbol recunoscut global pentru motorul de căutare major care primește peste 100 de miliarde de vizite pe lună. O companie ca Google pur și simplu nu poate avea o pictogramă neinspirată.
Visa
Noul slogan Visa “Oriunde dorești să fii” este cel mai bun mod de a descrie logo-ul omniprezent al companiei. Putem vedea acest lucru la televizor, la ușile restaurantului și, în principal, la cardurile de plastic pe care le purtăm mereu. Noua imagine vizuală și-a făcut debutul în 2006, înlocuind predecesorul său dreptunghiular albastru și galben.
Coca-Cola
Cu o valoare netă de 31 miliarde dolari, Coca-Cola este una dintre cele mai mari și mai bogate companii de pe scena internațională. În ceea ce privește popularitatea, logo-ul Coca-Cola poate concura cu simbolul oficial al SUA, vulturul chel. E greu de crezut, dar Coca-Cola folosește același font (Spencerian) încă din 1887! Cu o abordare consistentă a identității de brand, Coca-Cola a arătat importanța creării și respectării tradițiilor corporatiste.
Nike
Revista Complex a numit faimosul swoosh din logo-ul Nike cel mai recunoscut al tuturor timpurilor. Timp de mulți ani, această formă geometrică simplă a fost sinonimă cu îmbrăcămintea de înaltă calitate și pantofii pentru persoanele active care se bucură de îngrijirea sănătății. Emblema a fost creată de Caroline Davis, studentă a fondatorului Nike, Phil Knight. După ce a plătit prețul ridicol scăzut de 35 de dolari pentru opera de artă, Knight a avut de spus cu privire la noul logo: “Nu-mi place, dar mă voi obișnui cu asta.” Aceasta este o poveste incredibilă, nu-i așa?
Disney
Walt Disney nu este doar un studio de animație, ci un imens conglomerat care deține ABC, ESPN, Pixar, Marvel, History Channel și – cel mai recent adunat – Lucasfilm. Pe sigla companiei, poți vedea scrisul real al legendarului Walt Disney. Pentru milioane de copii din întreaga lume, această imagine este sinonimă cu magia și distracția. Elegant și simplu, logo-ul precede toate filmele și desenele Disney și încântă jucăriile, cani, pulovere și alte produse promoționale.
Unibet
Logo-ul unibetpariuri.com este o manifestare vizuală a tot ceea ce reprezintă Unibet. Este o ștampilă de autenticitate, ajutând clienții să identifice marca companiei pe o piață ocupată. Logoul unibet este despre jucători și pentru jucători.
Starbucks
Starbucks este un alt brand care a decis să scape de numele său (Starbucks Coffee) în 2011, trecând de la o marcă combinată la un logomark pur. În plus, fundalul din spatele zâmbetului a fost schimbat de la negru rezervat la verde prietenos. Starbucks a avut nevoie de 20 de ani pentru a ajunge la o imagine corporatistă simpla si usor de perceputa. Kudos la lanțul de cafea iconic!
Apple
Cunoscută pentru produsele electronice de consum, inovatoare, Apple se bucură de sprijinul unei armate de fani loiali. Logo-ul său de identificare globală a fost creat în 1976 de către Steve Jobs însuși. În prezent, acesta are o siluetă de culoare gri deschisă pe un fundal alb. Simplu dar puternic!